Soon I'll be gone

 

Håkan var lika fantastisk som vanligt igår.
Det hela ledde till ett minst sagt konstigt humör efter konserten

men jag var väldigt lycklig. Lite tyst bara.


Men vänskapstrassel som inte var något vänskapstrassel

och kärleksproblem gror i min hjärna. Det är nästan så att

jag ska tillbringa resten av kvällen och kanske också natten med

att dra ur citat ur låttexter som passar in på mina känslor just nu.


Och jag saknar Olivia något fruktansvärt. Det är bara (bara?)

fem veckor kvar tills vi ses!


Urgh. Jag är lycklig och glad på samma gång men jag vet inte hur jag mår.

Jag vill prata med Summi. Hon är så bra att ha när man behöver prata.


Har lyssnat på Håkan, BD, Thåström, Lasse Lindh och nu The Clash ett tag framöver. Har också hunnit äta frukost vid halv två-tiden, gnagt på ett äpple, misslyckats med att göra en panda och fotograferat en del.


OBS! Om ni tror att min panda blev så dålig som på första bilden kan jag faktiskt meddela att den blev en aning bättre.


Kommentarer
Postat av: Ella

Du var mysig, och jag var jobbig och bara grät, förlåt mig.

Vill du ses på måndag/onsdag?

2008-09-27 @ 22:38:45
Postat av: olivia

vilken fin äppelbild!

azzå jag saknar dig sjukt mycket sofia ingenting är som du

jag vill träffa dig NU!

2008-09-28 @ 10:33:35
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: summi

Men du . :* Jag saknar dig okså. Och du är fin. Fin. FIN. FIN!!!! ochjag er ful :< <3

2008-09-28 @ 14:42:49
URL: http://summisummi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ni anar bara inte hur glad jag blir när jag kikar in och tänker: "äh, det är väl ingen som kommenterar mina tråkiga inlägg" och så möts jag av världens finaste kommentarer!

Herre min get vad lycklig ni gjorde mig.

2008-09-28 @ 19:54:44
URL: http://neverfantasize.blogg.se/
Postat av: summi

Summi vill prata med Fia. Du är bäst. Imorgon <3

2008-10-06 @ 22:17:43
URL: http://summisummi.blogg.se/
Postat av: elsa<3

Åh. dina inlägg är kärlek <3

2008-10-08 @ 21:43:58
Postat av: Liviia

SLUTA vara söt!:*

eller.. sluta inte :D <3

2008-10-20 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0