Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din



Tanken var att jag idag skulle ta en promenix till Bengans genom Slottskogen
och kanske fortsätta nerför Stigbergsliden och in till stan om jag fick lust.
Men icke sa Nicke.
Det blev varken Bengans eller Slottskogen eller Stigbergsliden men stan blev det!
Styrde stegen ner till Järntorget och vidare via Rosenlund och jag som hade tänkt
att kanske hitta Gullbergs Kaj. Jag som bor i Göteborg borde väl veta sånt?
Men det fanns ingen lust i mig att fråga så jag traskade mig igenom Centralen
och in en bit i Nordstan och sedan tog jag 60-bussen till Rosenlund för att ta ett
par fotografier (bland annat den ovan kom till liv) och jag tog kort på mig med
självutlösare så kom det en farbror som sade: "jag kan ta kort på dig om du vill".
"Nej tack" sade jag, "det är bra" och så gick farbrorn sin väg.
Jag drog benen efter mig bort till någon form av allé och satte mig på en bänk ett
tag. Kylan bet mig i både kinder och fingrar och till sist gick jag bort till Järntorget
och vidare hem och nu sitter jag här och saknar mormor, Olivia och kärlek.
Ha det bäst, allesammans.

   


Kommentarer
Postat av: Ella

Det låter som en fartfylld och härlig dag! Söndagspromenader är mysigt. Det var meningen att jag ocg Alice och Rumpsalva skulle promenera runt delsjön, men vi åt mat i kallebäck i stället.

Ska vi ha tebjudning på onsdag tycker du? med lite små fina människor?



Jag saknar också kärlek, och jag saknar dig som tusan, min stora kärlek. puss

2008-09-28 @ 21:19:25
Postat av: olivia

du är så jävla vacker

2008-09-28 @ 21:37:30
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: Linnea

fina bilder.

2008-09-29 @ 19:12:09
URL: http://trashscissors.blogg.se/
Postat av: carolineeeee

bilderna<3 göteborg<3 åh.

fyfan åk aldrig till stockholm. för du blir aldrig mer densamma. bara förstörd.

2008-09-29 @ 22:58:31
URL: http://wearedreaming.blogg.se/
Postat av: summi

joho. fulast av alla .

2008-09-30 @ 11:23:15
URL: http://kastreradfisk.blogg.se/
Postat av: elsa<3

Jag älskar fortfarande dina inlägg.

2008-10-08 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0