Ät fett och socker tills du spyr



Skolan går rätt segt. Mycket läxor och jag tappar bort mina böcker och blir
stressad av allt! Skolstress. Det rätta ordet. Skola ger stress. Men
timmarna efter det är för det mesta fina. Och kärleken gör inte längre lika
ont, den pirrar lite mer nu. Är lite gladare. Haha, jag skriver som ett barn.

Men ytterligare en sak jag skulle vilja ta upp: Jag ska åka till Karlstad!
Det är bestämt nu, bara över dagen förstås men det blir förmodligen
jätte fint. Och efter det, en vecka senare, blir det Stockholm! Hoppas
jag får ordning på alla läxor bara.

Kommentarer
Postat av: Stina

tack! ska du till sthlm nu i veckan? det ska jag iallfall. puss

2008-10-22 @ 17:28:16
URL: http://fubu.blogg.se/
Postat av: klara

hm, hej. jag ville bara säga att du är väldigt duktig på att fota och har bra musiksmak och är söt och allt sånt. hoppas du mår bra, och tack för kommentaren och så.

2008-10-24 @ 19:20:07
URL: http://superklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0