What clowns are we

Vid 02.30 inatt gick jag ut på balkongen för att svalka mig, de var fruktansvärt varmt inne i mitt rum och man kan inte riktigt öppna fönstrerna. De är stora men går inåt och släpper inte in/ut så mycket luft.
Att sitta där på balkongen var något av det härligaste jag gjort på länge. Jag frös knappt men satt med hela kroppen innanför tröjan (när man drar in benen och armarna, ni vet). Det enda som hördes var regnet som smattrade och några enstaka måsskri. Det var knappt några fönster tända heller. Och ja ... usch vad fint det var.

Kommer antagligen inte att vara inne på datorn så mycket under tre veckor framöver.
Från och med idag och en vecka framåt är jag hos mamma.
Sedan åker jag till Gotland den 14:e - 20:e.
Efter det är jag en vecka till hos mamma. (Och kanske går på Thåström + Kent, hoppas det!)
Snart är det Way Out West också, vilket betyder Broder Daniel, det är otroligt festligt/party.

Idag hade jag tänkt fika med tre fina väninnor vid namn: Ella, Alice och Alva.
Ni får ha det så trevligt allesammans dessa tre veckor!
(Och så bjuder jag på en bild också) :


Kommentarer
Postat av: summi

Fin fin design :)

2008-07-08 @ 23:26:58
URL: http://kastreradfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0