Vi kan le, men bara i sekunder

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. Det blir bara så likt http://www.fianlianlei.blogg.se/ ...
Aja, jag åker i alla fall till Gotland imorgon.
Vi åker vid tio-tiden upp till Gränna. Sedan fortsätter vi till Nyköping och hälsar på mina kusiner (vad sjutton ska jag göra där, ge mig inspiration. Mina kusiner förväntar sig säkert att jag ska vara rolig, och jag är inte rolig).
Ja, sedan åker vi typ till Nynäshamn eller vad det var och tar färjan till Gotland.
Vi kommer fram vid tre-tiden på natten och måste sova i bilen utanför campingen.
Jag kommer tillbaka den 20:e, ring mig gärna.

Efter det är jag en till vecka hos mamma (allt detta har jag redan repeterat ...)
Eller så skulle vi göra något annat den veckan, typ åka till Karlstad eller jobba eller något.
Skitsamma. (Åh, KARLZTAD ER BEZT!<3)
Ja, hoppas jag får gå på Thåström + Kent förresten.
Pusshej, ha en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: nadia

oh vad roligt att se kent och dem, det hade jag också gärna velat göra :)

2008-07-13 @ 22:52:11
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0