Jag vet ett berg dit jag brukade gå

Saker som hänt under veckan bortifrån att jag varit på Gotland:

♥ Jag läste ungefär 600 sid. i Harry Potter och Halvblodsprinsen under resans gång.
Jag läste dessvärre mycket men långsamt, och min bok är helt sned nu, för jag sov med den.
♥ Jag fick Harry Potter and the Deathley Hallows för att jag skulle träna på engelska och lite sånt,
vilket jag känner på mig att jag inte kommer göra.
♥ Just det, Dumbledore dog och sånt, men jag grät inte denna gång.
Kan bero på att jag var instäng i en stuga i Oscarshamn och hade folk runtomkring mig ...
♥ Jag hittade en fett_nice_girl på bdb idag, hon heter HejKnut där och är smex. Tjihoo.
Ha en trevlig vecka, adjöken fröken!

Kommentarer
Postat av: mela

Det är roligt att läsa din blogg när den är så fin :D

2008-08-10 @ 20:18:23
URL: http://mellaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0