I landet lagom är bäst

Har stor lust att berätta för er hur fint jag har haft det på Way Out West, men jag har ingen ork så om ni är intresserade får ni läsa på www.fianlianlei.blogg.se
Gårdakvarnar och Skit och Jag Vill Ha Allting har förgyllt min dag. Håkan brukar ha den effekten.
Träffade Julice och mormor hemma hos Julice. Fick en hyfsat snygg brun skinnjacka, en bedrövlig olivgrönaktig, en ful halsduk och en okej tjocktröja, fast det stod Kuststäd AB på den, men vi sprättade bort städ.
Och jag har så svårt att säga nej, så jag tog emot allt fast jag inte tyckte om det. Har gömt allt längst bak i garderoben.
Fick den där efterlängtade cykeln också, den var inte lika fin som jag tänkt mig men det ordnar sig säkert.
Fick även två kanelbullar och 1 1/2 donuts hos Julice, så min mage blev lite uppsvullen sedan.
Pengar av mormor var i alla fall väldigt uppskattat, men jag tycker så synd om henne. Hon ska verkligen inte behöva ge mig så mycket pengar jämt, min älskade mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0